PracaGrupypl.praca.dyskusjeCena za strone www - c.d. › Re: Cena za strone www - c.d.
    From: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cena za strone www - c.d.
    Date: Sat, 9 Apr 2005 09:19:05 +0200
    Sender: v...@o...pl@zagorze.smstv.pl

    Użytkownik " Marek" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d37sp5$o9d$1@inews.gazeta.pl...
    > - jaka jest obecnie tendencja rozwojowa zapotrzebowania na nowe strony
    www,
    > spada, rośnie, czy stoi w miejscu?

    Oczywiście, że rosnie, bo nie ma innej mozliwości.
    Człowiek jest zwierzęciem stadnym i wszystko co pozwoli mu się komunikować i
    informowac o sobie innym ludziom da się sprzedać i musi sie rozwijać.
    Ponieważ wiadomo, że stały dostep do internetu (a potem własną stronę www)
    ma jeszcze bardzo mały % obywateli/firm, więc może to tylko rosnąć.

    > - czy zapotrzebowanie na nowe strony www jest na tyle duże, że jest
    wstanie
    > wyżywić potencjalnych webmasterów, którzy nie mając mniej lub bardziej
    > stałych dochodów, mogą wpaść na pomysł zarabiania tworzeniem www?
    > (mam tu na myśli tworzenie stron przez osoby, które już zakończyły
    edukację)

    Tego nie chce mierzyć ani zgadywać.

    >w perspektywie dalszego (mam nadzieję, że dalszego, bo są silne tendencje
    do wystąpienia
    > z UE) członkostwa Polski w UE?

    Z jakich kręgów obywateli/firm są takie ciągoty? Gdzie można o tym
    przeczytać?

    > - jakie są prognozy dalszego zapotrzebowanie na strony www w perspektywie
    > projektowanego zwiększenia nakładów na informatyzację społeczeństwa?

    Jak tylko nie bedzie sie państwo brało za "zwiększanie nakładów" to
    zapotrzebowanie bedzie rosnąć.

    vertret