PracaGrupypl.praca.dyskusjeCamp America › Re: Camp America
    From: "adam" <k...@i...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Camp America
    Date: Thu, 28 Nov 2002 01:11:48 +0100
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    > Dzięki za info. Ja chcę jechać z Columbus Club, a na ich stronie jest
    napisane,
    Jedź. Ja byłem w tym roku właśnie z Columbusa (choć w sumie to pośrednicy,
    naprawdę
    jest to BUNAC), za 9 tygodni pracy w kuchni dostałem ponad $800 i NIE jest
    prawdą
    że nie możesz pracować nigdzie indziej. Po odrobieniu swoich 9 tygodni na
    rzecz
    columbusa możesz w ramach wizy J1 zatrudnić się gdzie chcesz.

    Poza tym w stanach równie łatwo można zatrudnić się na czarno.

    > A pytania brzmią: chcę jechać ze znajomymi- jakie są szanse wylądowania na
    tym
    > samym obozie? Jakie są warunki na obozie?
    Warunki zależą od obozu. Możesz trafić na luksusy jak i również na spanie
    pod namiotem
    gdzie będą wymagać od ciebie własnego śpiwora. Generalnie nie masz na to
    wpływu gdzie
    wylądujesz. Co do przyjaciół - są duże szanse, że pracodawca przyjmie was
    razem - przynajmniej
    na obozie gdzie ja byłem było wielu takich "znajomych".

    No i przygotuj się na ciężką pracę.... nawet tam gdzie masz luksus to będą
    wymagać od
    ciebie wiele wysiłku. Ale warto. To były moje najlepsze wakacje jakie
    spędziłem w całym
    życiu.

    pozdrawiam
    Adam