PracaGrupypl.praca.dyskusjeCamp America › Re: Camp America
    From: a...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Camp America
    Date: 26 Nov 2002 21:41:57 +0100

    > ja bylem na Campie w 2000... tyle, ze nie przez Camp America tylko
    > przez CCUSA (to taka konkurencja dla CA - mniej sie u nich placi a
    > wiecej zarabia)...
    >
    > zeby pracowac jako support staff (tak sie to nazywalo w CCUSA) nie
    > trzeba miec zadnych doswiadczen - chociaz zdaje sie, ze jakichs tam
    > papierow na to wymagali - nie wiem, bo ja bylem counselorem... takze
    > generalnie - nie wazne doswiadczenie...
    >
    > a - i ktos tam jeszcze odpowiadal ale chyba troche przesadzil z tymi
    > zarobkami (bo napisal, ze $500 za 2 tygodnie)...

> [...]

    Dzięki za info. Ja chcę jechać z Columbus Club, a na ich stronie jest napisane,
    że większe szanse na dostanie się do programu mają osoby z doświadczeniem.
    Jestem ciekawa czy to ma aż takie znaczenie. Ja chcę tam jechać coś zobaczyć-
    kasa nie jest tak ważna, choć dobrze by było gdyby się zwróciło. Opłaty- 1400
    +wiza +bilet autobusowy do Londynu. A zarobki obiecują- min 925$, więc nie wiem
    skąd te rozbieżności i ile się naprawdę zarabia. A do funkcji counselor
    doświadczenie jest niezbędne, więc nie wiem dlaczego u Ciebie nie wymagali.
    A pytania brzmią: chcę jechać ze znajomymi- jakie są szanse wylądowania na tym
    samym obozie? Jakie są warunki na obozie?
    Pozdrawiam
    Agnieszka