PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY JESTEM DZIWNY?????? › Re: CZY JESTEM DZIWNY??????
    From: "marlet" <m...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CZY JESTEM DZIWNY??????
    Date: Tue, 17 Dec 2002 17:08:30 +0100

    Użytkownik "marlet" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:atmrjh$ab2$1@news.tpi.pl...
    > Proszę o waszą opinię w niżej opisanej sytuacji, bo już się gubię w tym co
    > wypada a co nie!!

    Naprawdę WSZYSTKIM BARDZO BARDZO GORĄCO DZIĘKUJĘ
    Nawet nie wiecie ile te opinie dla mnie znaczą. Poprostu mówią mi że jeszcze
    potrafimy normalnie myśleć niekoniecznie przez pryzmat tzw kasy, no i że ja
    do nich mogę się zaliczyć. To taaaakie wparcie na duchu, że nawet nie wiem
    do czego je porównać. Teraz wiem, że w/w większości postąpiłem słusznie
    licząc na tzw wdzięczność. Ale niestety rodziny się nie wybiera. Chcę tylko
    wierzyć, że może zrobili to nieświadomie !!!! Chociaż to ślepa wiara. Wiem
    już jedno - jak cokolwiek będę w przyszłości z nimi załatwiać to na jasnych
    WCZEŚŃIEJ ustalonych warunkach!!!! - taki może prosty wniosek ale chyba będę
    musiał się go trzymać. Niestety to smutne, ale prawdziwe.
    (Tak przy okazji przypomniało mi się włąśnie, że w całym mmieszkaniu mają
    firany uszyte przez moją dziewczynę, za co nie wzięliśmy złamanego grosza -
    ale to mała dygresja)
    WSZYSTKIM ŻYCZĘ RADOSNYCH ŚWIĄT SPĘDZONYCH W GRONIE RODZINY I W RODZINNEJ
    ATMOSFERZE
    marek z gdyni