PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY JESTEM DZIWNY?????? › Re: CZY JESTEM DZIWNY??????
    From: "Dante" <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CZY JESTEM DZIWNY??????
    Date: Tue, 17 Dec 2002 16:57:08 +0100

    Użytkownik Tomodati <a...@b...de> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atng7v$705$...@n...ipartners.pl...
    > Witam,

    > dodaj do tego 100PLN i dostaniesz kwote za dwa tygodnie pracy
    poczatkujacego
    > lekarza , po studiach 6 lat i stazu.

    i co z tego
    nie popieram, ze lekarze tyle zarabiaja bo w normalnym niezapoznionym kraju
    zarabiaja przynajmniej 10 razy tyle
    ale to nie znaczy , ze ludzie maja pracowac za "miske ryzu" dziennie
    nie tedy droga

    > Co wiecej, ludzie Ci nie sa zulami, ktorym robic sie nie chce, zapindalaja
    > szpitalach za darmo ( wolontariat )
    > tylko po to by miec doswiadczenie. Narzekaja ale wiedza ze tak bylo jest i
    > bedzie.

    niestety ,ale to prawda a ze nic sie nie zmieni wiem juz od dawna

    > 500 PLN dla zula to naprawde duzo i to na reke...

    500 zl to zawsze 500zl a wybor na co kto wydaje pieniadze to sprawa tego co
    je posiada

    > Trzeba jeszcze raz sie zastanowic ile wart byla praca tego pijaczka?

    z tego co napisal autor posta nie mial zastrzezen do jego pracy
    dodajmy jescze , ze pracowal bez jakichkolwiek ubezpieczen co oczywiscie
    dziala na jego szkode

    > Nie, nie chodzi o szacunek, tylko o wiare. Wierzyl, ze tak jak on im
    pomogl
    > w potrzebie, tak i oni pomoga jemu, jak to w rodzinie, normalne.

    jasne ,ze normalne ale jezeli jakiekolwiek pieniadze wchodzily w gre to
    powinien byc to uczciwy zarobek
    inaczej sytuacja moglaby wygladac gdyby od poczatku bylo wiadomo , ze to
    przysluga a nie praca

    > W sumie mogl nie prosic pijaczka i mogl sam to zrobic a ten zul pewnie
    znowu
    > by zbieal na piwo.

    niektorych rzeczy nie da sie samemu zrobic a w budownictwie to prawie
    niemozliwe

    > 250 PLN to jest naprawde bardzo duzo. Wiem, ze w Warszawie ludzie uwazaja
    te
    > kwote za smieszna, niektorzy nawet taka kwote wydaja na sniadanie, ale
    > uwierz mi, sa tereny, gdzie 250 to naprawde duzo forsy.

    tu nie chodzi o wiare ale o pieniadze a nie samym jedzeniem czlowiek zyje ,
    przynajmniej w normalnych krajach

    > Kielbasa "Tatrzanska" -> 16PLN/ kg daje Ci 15 kg kielbasy, czyli tyle ile
    > miesiacu nie jestes w stanie zjesc
    > Dajmy na to kupisz 10 kg kielbasy, to zostaje Ci jeszcze na 40 bochenkow
    > chleba.
    > I zyjesz jak krol.

    dzieki ale ja w takim razie nie chce byc krolem:)
    mam troche wieksze ambicje w zyciu niz kg Tatrzanskiej i kromka chleba
    dziennie

    Dante