PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY JESTEM DZIWNY?????? › Re: CZY JESTEM DZIWNY??????
    From: "Tomodati" <a...@b...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CZY JESTEM DZIWNY??????
    Date: Tue, 17 Dec 2002 16:35:48 +0100

    Witam,

    > za 2 tygodnie pracy 250 zl:)

    dodaj do tego 100PLN i dostaniesz kwote za dwa tygodnie pracy poczatkujacego
    lekarza , po studiach 6 lat i stazu.
    Co wiecej, ludzie Ci nie sa zulami, ktorym robic sie nie chce, zapindalaja w
    szpitalach za darmo ( wolontariat )
    tylko po to by miec doswiadczenie. Narzekaja ale wiedza ze tak bylo jest i
    bedzie.
    500 PLN dla zula to naprawde duzo i to na reke...

    > mysle ze jestes poprostu zwykly wyzyskiwacz i tyle

    Trzeba jeszcze raz sie zastanowic ile wart byla praca tego pijaczka?

    > ktos kto tyle placi pracownikowi sam siebie nie szanuje

    Nie, nie chodzi o szacunek, tylko o wiare. Wierzyl, ze tak jak on im pomogl
    w potrzebie, tak i oni pomoga jemu, jak to w rodzinie, normalne.

    > jezeli myslisz ze jak nie ma pracy to wszystko ci wolno to sie grubo
    mylisz
    > , z takim podejsiem w normalnym kraju szorowal bys juz bruki

    W sumie mogl nie prosic pijaczka i mogl sam to zrobic a ten zul pewnie znowu
    by zbieal na piwo.

    > TEGO
    >
    > dajac 250 zl to tak jak bys nie dal wogole pieniedzy i nie ma tutaj

    250 PLN to jest naprawde bardzo duzo. Wiem, ze w Warszawie ludzie uwazaja te
    kwote za smieszna, niektorzy nawet taka kwote wydaja na sniadanie, ale
    uwierz mi, sa tereny, gdzie 250 to naprawde duzo forsy.

    > znaczenia czy jest to rodzina czy nie, wrecz powiem ci ze rodzine nie
    wypada
    > traktowac w taki sposob
    > co mozna kupic za 250zl odpowiedz sobie sam

    Kielbasa "Tatrzanska" -> 16PLN/ kg daje Ci 15 kg kielbasy, czyli tyle ile w
    miesiacu nie jestes w stanie zjesc
    Dajmy na to kupisz 10 kg kielbasy, to zostaje Ci jeszcze na 40 bochenkow
    chleba.
    I zyjesz jak krol.

    > pewnie , ze maja 5 zl to najnizsza stawka

    > dlaczego rodzinie mialbys placic polowe z tego
    > dziekuje za taka rodzine
    > bym wolal chyba wogole nie miec rzadnej:)
    ^^^^^

    Zgadzam sie z Toba, jesli taka lub zadna, to wole nie miec rodziny.

    Adas