PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV z podpisem - dziwne czy normalne ? › Re: CV z podpisem - dziwne czy normalne ?
    From: motto <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV z podpisem - dziwne czy normalne ?
    Date: Thu, 11 Mar 2004 03:23:00 +0100

    agapx wrote:

    > Witam !!
    > Ineresuje mnie czy jak piszecie cv (jako wydruk komputerowy)to
    > podpisujecie się pod nim czy jest to zbędne? Ja do tej pory byłam
    > przekonana że podpis to na wniosku o prace,podaniu, LM, ale nie na cv, ale
    > po tym jak wraz z ponad 500 osobami straciłam szanse na prace z braku
    > podpisu pod cv jestem w rozterce, co o tym myślicie ??
    Z tego co się orientuję to albo musi to być podpis własnoręczny, albo
    elektroniczny. Ale raczej nikt nie odrzuca takich CV bez podpisu, tylko jak
    zaprosi osobę na rozmowę to daje jej od razu wydrukowaną jej aplikację do
    podpisu. Aplikacje osób nie zaproszonych na rozmowę lądują w niszczarce.
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    "Rem tene, verba sequentur" Marcus Porcius Cato Maior Censorius