  • Data: 2004-03-12 21:33:59
    Temat: Krótko...
    Od: "Kamil" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powiem jako HR , krótko: nie ma to jak dorabiac idealogie do niczego......
    Co za równica czy cv z podpisem czy bez... Naprawde, trzeba miec nierowno
    pod sufitem, zeby sie doczepis, ze ktos nie zlaozyl podpisu, a nie zwrocic
    uwage co wpisal w srodku.

    Recepty na sukces nie ma: hr, jak kazda czesc biznesu tworza ludzie, a ci sa
    rozni. Jednym razem podpiszecie i bedzie zle, innym nie podpiszecie i bedzie
    tez zle.

    Jak dla mnie pierwsze slysze zeby ktos wymagal podpisu na cv, chociaz sam
    niejednokrotnie otrzymywalem tak owe. Widzialem czasem kiedys wyraznie
    somuowana prosbe o podpisana klauzule (bylo to jednak zaznaczone pogrubionym
    tekstem). Podpisuje sie natomiast LM, bo to list, a te zwyczajowo sie
    podpiuje i tyle.