PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV w formacie pdf

  • 11. Data: 2004-01-24 09:49:23
    Temat: Re: CV w formacie pdf
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "na" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:burpqj$k6$1@inews.gazeta.pl...
    > jestem ciekawa czy jest sens wysyłać swoje oferty w w pdf-ie. Czy w
    > działach kadr bedą wstanie to przeczytać? Czy tylko format .doc jest w
    > dobrym tonie ? Nie jestem szczęsliwą posiadaczką worda , ponieważ pracuje
    > pod linuxem, więc jaką mam szansę dotrzeć do pan z personalnego ?

    ja uzywam pdf ale .. pisuję do firm z działki IT oraz zajmujących się
    poligrafią itp...

    gdybym miał wysyłać do pani Ziuty z urzedu miasta albo tym podobnej to
    wysłał bym gołego rtf'a

    Piotr Żebrowski

  • 12. Data: 2004-01-24 19:59:48
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Jakub Zysnarski; <bus8br$1iq$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > A jakim prawem paniusia z HR zmusza kandydatów do korzystania z komercyjnego
    > i _jedynie_słusznego_ Worda ??

    Chyba nie jesteś na czasie - dokumety w formacie doc generuje kilka
    darmowych aplikacji [lepszych lub gorszych] - np. 602 PCSUITE lub Open
    Office [na jego podstawie powstał chyba SOT Office 2002] - przynajmniej
    ten pierwszy ma polski słownik, a na grupie była gdzieś informacja, że i
    Open Office też go ma. Na marginesie - Word 6 [a może 2] zapisywał
    dokumenty w formacie RTF [struktura RTF, typ *.doc].

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 13. Data: 2004-01-25 11:24:23
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

    > jestem ciekawa czy jest sens wysyłać swoje oferty w w pdf-ie.

    nie bardzo
    niewygodny
    z doswiadczenia
    mimo, ze nie mam obsesji Worda, wygodnie mi otrzymywac i przechowywac CV w
    jednym formacie
    wez pod uwage, ze osoba, ktora ma sie zajmowac Twoim CV, ma ich do
    przejrzenia setki, jak nie tysiace...

  • 14. Data: 2004-01-25 12:09:09
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Maciek Marchewczyk wrote:

    > nie bardzo
    > niewygodny

    co to znaczy niewygodny ? ze wyglada _wszedzie_ tak samo ?
    na macu,pc, sunie czy IBM ?

    > z doswiadczenia
    > mimo, ze nie mam obsesji Worda, wygodnie mi otrzymywac i przechowywac CV w
    > jednym formacie

    noi .doc zajmie wiecej miejsca, rozjedzie sie jak nie ta wersja
    tez nie mam obsesji, ale ze pracuje w IT to innej mozliwosci nie widze

    > wez pod uwage, ze osoba, ktora ma sie zajmowac Twoim CV, ma ich do
    > przejrzenia setki, jak nie tysiace...

    no i jaki z tego wniosek ?

    m.

  • 15. Data: 2004-01-25 12:44:49
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > no i jaki z tego wniosek ?

    Taki, ze nalezy wysylac cv w formacie sprawiajacym najmniej klopotu biurwom
    z hr. Jesli chcesz, by tylko co 10 twoje cv bylo w ogóle otwierane to
    wysylaj w pdf.

    --
    SQLwysyn

  • 16. Data: 2004-01-25 13:02:34
    Od: motto <m...@w...pl>

    na w wiadmości <burpqj$k6$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > jestem ciekawa czy jest sens wysyłać swoje oferty w w pdf-ie.
    Jak najbardziej.

    > Czy w działach kadr bedą wstanie to przeczytać?
    Tak.

    > Czy tylko format .doc
    *.doc feeeeeeeeeeeeeeeee

    > jest w
    > dobrym tonie ? Nie jestem szczęsliwą posiadaczką worda , ponieważ pracuje
    > pod linuxem, więc jaką mam szansę dotrzeć do pan z personalnego ?
    Szcześliwą posiadaczką worda? Ja jestem szcześliwym nie posiadaczem worda, a
    OpenOffice potrafi także zapisywać jako *.doc jak już Ci tak bardzo zależy.
    Ja jednak proponowałbym w pdf.

    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    E-mail: m...@w...pl JID: m...@j...wp.pl GG: 384683

  • 17. Data: 2004-01-25 13:05:35
    Od: motto <m...@w...pl>

    SQLwysyn w wiadmości <bv0e49$15pn$1@mamut.aster.pl> napisał(a):

> [...]
    > Taki, ze nalezy wysylac cv w formacie sprawiajacym najmniej klopotu
    > biurwom z hr. Jesli chcesz, by tylko co 10 twoje cv bylo w ogóle otwierane
    Buhahaa bo otwarcie pdf to jest faktycznie problem, pamiętaj że większość
    dokumentów/dokumentacji jest rozsyłana w tym standardzie. Jak
    reinstalwoałem systemy w firmie to od razu się pytali czy będzie
    przeglądarka do pdf, a dopiero na drugim miejscu jakiego Office
    zainstaluje.

  • 18. Data: 2004-01-25 13:12:39
    Od: motto <m...@w...pl>

    Dorota w wiadmości <bus0qq$2m4i$1@mamut.aster.pl> napisał(a):

> [...]
    > klienta. Tu nastepują schody. Osobiście wolę zawsze zrobić pdf bo lepiej
    > oddaje: kolory, format etc. Dzwonię i pytam: czy klient/ka posiad coś
    > takiego jak Acrobat Reader. Reakcje od: cooooooooooo???????!!!!, poprzez
    > "zapytam", aż do oczywiście, "mam wszystko co potrzeba". Dodam że w
    > przypaku tej ostatniej odpowiedzi też nie ma gwarancji. Właśnie pani
    > która otwierała w wordzie twoerdziła że ma wszystko co potrzeba. Tylko
    > raz spotkałm się z przypadkiem odpowiedzi typu "nie wiem o co chodzi,
    > nie znam sie na tym...". Wszyscy u nas biegle znają komputer.
    Wysyłasz pdf z dopiskiem na dole że Darmowa Przeglądarka dostępna jest pod
    adresem i link do Acrobatka żeby nie musieli szukać. np. ten
    http://download.chip.pl/download_25867.html :)

  • 19. Data: 2004-01-25 13:15:16
    Od: motto <m...@w...pl>

    Dorota w wiadmości <bus0qq$2m4i$1@mamut.aster.pl> napisał(a):

    > Tylko raz spotkałm się z przypadkiem odpowiedzi typu "nie wiem o co
    > chodzi, nie znam sie na tym...". Wszyscy u nas biegle znają komputer.
    Nie dzwonisz, nie pytasz tylko wysyłasz pdf z dopiskiem że jest to pdf i że

  • 20. Data: 2004-01-25 13:45:14
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "motto" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    że
    > Darmowa Przeglądarka dostępna jest pod adresem i link do Acrobatka żeby

    I akurat bedzie im sie chcialo. Jak dostana 100 CV i jedna bedzie w pdf to
    ta jedna sobie odżaluja. Dlatego bezpieczniej wysylac w rtf.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak