PracaGrupypl.praca.dyskusje › POMOCY - Plan marketingowy

  • 1. Data: 2004-01-23 13:48:10
    Temat: Re: POMOCY - Plan marketingowy
    Od: "Ania" <a...@a...net.pl>

    Witam,obym była złym prorokiem,ale znam takich co właśnie w ten sposób robią
    badania rynku:)
    Pozdrawiam
    Ania GG 842888

  • 2. Data: 2004-01-23 13:49:07
    Temat: POMOCY - Plan marketingowy
    Od: "LS" <l...@p...fm>

    Po długich oczekiwaniach, nareszcie zostałem zaproszony na rozmowę
    kwalifikacyjną po której dostałem za zadanie wypromować nowy produkt.
    Nie byłoby nic w tym trudnego - jednak moj profil wykształcenia nie pokrywa
    się z postawionym zadaniem :(
    Proszę grupowiczów o wskazanie przykładów planu marketingowego na
    wprowadzenie nowego produktu na rynek.
    Dot. branży metalowej (zawory, złączki, rury c.o.)
    Dziękuję Bardzo LS