PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV- poczta???????????

  • 1. Data: 2004-01-23 13:53:03
    Temat: CV- poczta???????????
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    to znow ja :)))
    i ostatnie pytanie moje dzisiaj,mam nadzieje ze znajdze sie ktos kto bedzie
    mi wstanie pomoc
    czy jezeli chce wyslac cv i list motywacyjny do firmy to czy jak wysle
    poczta to czy jest szansa ze ten list ktos przeczyta w firmie?czy odklada
    sie na bok wtedy kiedy sie bedzie kogos szukac, czy od razu sie wyrzuca do
    kosza???
    a jezeli warto wysylac to jak zaadresowac koperte, wiem adres firmy ale czy
    pisac ze to jest cv???? jak oznaczyc koperte zeby zainteresowac pracodawce
    swoja oferta
    prosze tylko nie piszcie ze mam sie przejsc, bo wiem ze lepiej zostawic
    osobiscie
    mnie intersuje co w takich przypadkach robi pracodawcy
    z góry dziekuje za odpowiedzi

    ONka

  • 2. Data: 2004-01-23 15:07:00
    Temat: Re: CV- poczta???????????
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Najlepiej wysłać meilem, ale pocztą jak najbardziej....i nic się
    nie martw czytają na pewno...

    POzdr.
    TS

    Użytkownik "ONka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

  • 3. Data: 2004-01-24 13:58:07
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "Tony_Soprano" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Najlepiej wysłać meilem,

    pisząc "meilem" masz na myśli e-list oczywiście.

    Zwracam uwagę, że w niektórzych firmach czysość języka polskiego jest ważna.
    To jak mówimy potocznie, nie zawsze napisanie tego jest ortograficznie i
    gramatycznie poprawnie.

    W życiorysie zawodowym (po łacinie curriculum vitae czyli CV) nie wskazane
    jest pisanie:
    "obsługa e-maili"
    " obsługa poczty elektronicznej"

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018