PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV poczta i emailem › Re: CV poczta i emailem
  • Data: 2005-05-09 09:27:42
    Temat: Re: CV poczta i emailem
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to niedziela, 8 maja 2005 18:24, gdy Jagoda napisał(a) coś na
    pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > A jeśli ktoś nie ma programu do tworzenia PDF?

    To niech zainstaluje.

    > Nie każdy może sobie
    > pozwolić na licencję do oryginalnego oprogramowania.

    Dlaczego? Ja myślę, że każdy. Oczywiście zależy od tego, jak
    rozumiesz ,,pozwolić na licencję''. Rozumiem, że to jako skrót myślowy
    od ,,przestrzegania licencji na oprogramowanie generujące PDF''. A więc nie
    widzę powodów, dla których miałby jej nie przestrzegać.

    > Masz tę licencję,
    > skoro tak proponujesz załatwić sprawę?

    Pewnie ma, bo licencja jest zazwyczaj dołączana do programów.
    Mój OOo wyświetlał ją przy instalacji.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)