PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Thu, 26 Aug 2010 07:03:23 +0000 (UTC)

    =?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz?= <l...@g...pl> napisał(a):

    > Wg. mnie bez sensu. Rozdzielenie na dwie kolumny jest sztuczne.
    Niewykluczone, że dla wielu jest sztuczne. Przetestowałem układ na swojej
    rodzinie, znajomych i w necie na różnych forach. Reakcja jest raczej
    pozytywna, tzn "w 10 sekund wiem wszystko, wiem czy zaproszę czy nie, wiem o
    co się dalej pytać na spotkaniu" Układ kolumnowy jest tak naprawdę
    wygodniejszy do czytania w każdej dziedzinie. Widziałem publikacje naukowe, w
    których zastosowano układ dwóch kolumn i dużych marginesów co ułatwia czytanie
    i notowanie...

    >Wolę czytać
    > normalny układ niż domyślać się po jaką cholerę musiałeś zrobić inaczej.
    Nigdy
    > nie rozumiałem ludzi którzy za wszelką cenę muszą zmieścić CV na jednej
    > stronie.

    Skłonność do rozpisywania się jest czymś w naszej kulturze naturalnym. Reakcja
    jest... o Boże, nie chce mi się tego czytać.

    > Rekord pobiła laska która dokleiła (!!!) kawałek kartki aby tylko
    > było na jednej stronie. Przerzucanie kartek? 2 strony to nadal jedna kartka.
    > Kwestia czy CV zajmuje jedną czy dwie strony może mieć znaczenie tylko w
    > jakiejś beznadziejnej branży.
    To samo słyszałem o np. formularzach aplikacji projektów unijnych. "Jak mam
    opisać swój najdoskonalszy na świecie projekt używając 1500 znaków ze
    spacjami. A jak używając 400 znaków ze spacjami! A jak w jednym zdaniu!" To
    można zrobić, wymaga to dyscypliny intelektualnej i umiejętności logicznego
    myślenia i znajomości swojego własnego języka.

    > Podsumowując: post z dupy, nic nie wnoszący. Niemniej pozdrawiam autora.

    Dziękuję za oddzielenie przedmiotu od autora. Lubię rozmawiać z ludźmi, którzy
    szanują rozmówców choć nie zgadzają się z ich poglądami.

    Pozdrawiam Pana bardzo serdecznie.