PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: "Łukasz" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Mon, 23 Aug 2010 19:00:25 +0000 (UTC)

    Wg. mnie bez sensu. Rozdzielenie na dwie kolumny jest sztuczne. Wolę czytać
    normalny układ niż domyślać się po jaką cholerę musiałeś zrobić inaczej. Nigdy
    nie rozumiałem ludzi którzy za wszelką cenę muszą zmieścić CV na jednej
    stronie. Rekord pobiła laska która dokleiła (!!!) kawałek kartki aby tylko
    było na jednej stronie. Przerzucanie kartek? 2 strony to nadal jedna kartka.
    Kwestia czy CV zajmuje jedną czy dwie strony może mieć znaczenie tylko w
    jakiejś beznadziejnej branży.
    Podsumowując: post z dupy, nic nie wnoszący. Niemniej pozdrawiam autora.