PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Mon, 23 Aug 2010 10:58:19 +0000 (UTC)

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > W wiadomości news:i4l4i7$hn$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski

    > Gdzieś to napisałem?
    > Ale - czemu nie?
    Najlepszy ustrój byłby gdyby w Polsce była silna klasa średnia. Władzę ludową
    już mieliśmy ze znamiennymi skutkami.

    > Nie, oni pracę biorą.

    Jeżeli można to w MSP sami stoją przy maszynach gdy pracownicy idą do domku,
    ponoszą odpowiedzialność finansową i osobistą - ponoszą wysokie koszty tej
    pracy. Dlatego wolą współpracować z człowiekiem firmą niż człowiekiem etatem
    na stanie.

    > Najwięcej do budżetu wpłacają zwykli podatnicy, ludzie pracy najemnej.
    > Głównie najbiedniejsi.

    Najwiecej do budżetu dają mikro, małe i średnie przedsiebiorstwa. Gdyby nie
    istniały, nikt nie płacilby żadnych podatków. Jako że istnieją i są małe,
    trudno im uciec przed fiskusem.

    > Dlatego możliwe było zmniejszenie progów podatkowych z 3 do 2 i obniżenie
    > podatków najbogatszym o znaczący procent, zaś najbiedniejszy jedynie
    > śladowo.

    Najbogatsi? Ich własność to głównie firmy. Ich kapitał jest reinwestowany, ich
    samochody są narzędziami pracy "na firmę". Zerowy czy ujemny zysk przez wiele
    lat to normalna sytuacja. Gdy pojawi się zysk, jest inwestowany w kolejne
    przedsiewziecia...

    > Nigdy takich nie widziałem.
    > Yeti i Nessie także nie.
    > Nie widziałem nawet Jezusa Chrystusa.
    Trudno. Ja też nie widziałem.

    > Źródła jakieś by się przydały do tej kiepskiej demagogii.
    > Bo tak to nawet nie ma sensu gadać.

    No nie ma sensu.