PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na 1 czy 2 strony? › Re: CV na 1 czy 2 strony?
  • Data: 2010-09-19 21:39:55
    Temat: Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irving Washington" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i75u1q$4nt$1@news.onet.pl...
    > W rzeczy samej - mam jednoznaczne skojarzenia. Z fiutem.

    A co to takiego ten...fiut? :)
    (zaraz odezwie się tutaj "mądry inaczej" Waldek M. i zwróci uwagę, że takiego
    wyrazu nie ma w j. polskim)
    Acha, chodzi o penisa?
    I to takie gorszące? Chyba dla dzieci i niektórych kobiet. Ile Ty masz lat? :)

    > Wyjaśnisz coś więcej na ten temat? Czy gdyby nazwisko "Stół" skojarzyło mi się
    > z czworonożnym płaskim z wierzchu meblem, to też byłby powód, by sądzić, że
    > się do tego nie nadaję?

    Możesz kojarzyć sobie cokolwiek, z czymkolwiek, ale powinieneś zachować to dla
    siebie.
    Jeśli nazwisko kandydata, wg Ciebie, rzutuje na jego przydatnosć do wykonywanej
    pracy, to wybacz, ale się nie nadajesz.

    > Od "Nowak", "Królik" oraz "Ćwiek" różni się tym, że nie kojarzy się z niczym
    > pejoratywmnym ani cytuję: "powszechnie uważanym za obsceniczne".
    > Od "Buc" różni się już tylko tym, że nie kojarzy się z niczym pejoratywnym...

    Kiedy moje dziecko było jeszcze niemowlęciem, chodziłem z nim na "przeglądy" do
    ortopedy o nazwisku Szczur.
    Szczur, jak powszechnie wiadomo, jest zwierzątkiem, które kojarzy się
    pejoratywnie.
    A mimo to, przed gabinetem dr Szczura ustawiała się kolejka pacjentów (był
    dobrym specjalistą).

    Idąc Twoim tokiem myślenia, żadna przychodnia nie powinna zatrudnić lekarza o
    tak okropnym nazwisku, bo przecież szczur i zdrowie wzajemnie się wykluczają.
    :)))

    > Nieustannie pozdrawiam

    A ja życzę dobrej nocy.