PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na 1 czy 2 strony? › Re: CV na 1 czy 2 strony?
  • Data: 2010-09-19 21:07:05
    Temat: Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: Irving Washington <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.09.2010 15:40, jcm wrote:
    > Co takiego niestosownego widzisz w tym nazwisku?
    > Wzbudza Twoją wesołość? Śmieszy Cię?
    > Jeśli tak, albo jeżeli wydaje Ci się, że jego rozmówcy będą mieli jakieś
    > skojarzenia (bo przecież TY je masz),
    W rzeczy samej - mam jednoznaczne skojarzenia. Z fiutem.

    >to chłopie, nie nadajesz się do
    > uczestniczenia w jakiejkolwiek rekrutacji.
    Wyjaśnisz coś więcej na ten temat? Czy gdyby nazwisko "Stół" skojarzyło
    mi się z czworonożnym płaskim z wierzchu meblem, to też byłby powód, by
    sądzić, że się do tego nie nadaję?

    > Każde nazwisko można ośmieszyć.
    > Czym ono wg Ciebie różni się od 'Nowak', 'Buc', 'Ćwiek', 'Królik' ?
    > Nazwisko jak nazwisko.
    Od "Nowak", "Królik" oraz "Ćwiek" różni się tym, że nie kojarzy się z
    niczym pejoratywmnym ani cytuję: "powszechnie uważanym za obsceniczne".

    Od "Buc" różni się już tylko tym, że nie kojarzy się z niczym
    pejoratywnym...

    Nieustannie pozdrawiam
    --
    Kochana Mary!