PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na 1 czy 2 strony? › Re: CV na 1 czy 2 strony?
  • Data: 2010-09-19 20:05:49
    Temat: Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No fakt. Mniej wiecej jak Małgorzata Ruchała-Bosko (chociaż w sumie
    > chyba nie przyjęła nazwiska po mężu).

    Że sie wtrącę - co ma za znaczenie nazwisko osoby poza identyfikacją itp
    administracji?
    To że ktoś sie jakoś nazywa po rodzicach i kontynuuje tę tradycję albo
    sobie własnie zmienił prowokacyjnie... nie ma chyba większego znaczenia?
    Jeżeli ktokolwiek miałby komentować moje nazwisko że mu sie podoba albo
    nie to ja dziękuje, ale przed odwróceniem sie na pięcie to moge jeszcze
    rozwalić nos - tak samo delikatne podejście