PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie] › Re: CV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]
    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV i LM - jak pisać aby unikać niszczarki dokumentów [długie]
    Date: Sat, 1 Jan 2005 02:57:23 +0100

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia JackyX <j...@g...pl>
    wystukał[a]:
    > w rzeczy samej. Opisze swój przypadek: dzwonią z Urzędu Pracy i mówią
    > żebym się zgłosił do firmy X bo właśnie poszukują pracownika i to
    > cała informacja. Nawet nazwę firmy przekręcają. Szukam w internecie

    Potwierdzam, UP to dziwne instytucje. Swego czasu miałam się zgłosić do
    firmy jubilerskiej, bo tam szukali pomocy księgowej - taką informację
    otrzymałam w UP. Po rozmowie z właścicielką, okazało się, że szukają nie
    kogoś do księgowości tylko sprzedawcę do sklepu /w sumie praca mogłaby
    być interesująca, ale nie dla kogoś kto wybrał księgowość (ma lepszy
    kontakt z cyferkami niż ludźmi), i kto prawie nie nosi biżuterii/. Firma
    ta oferowała jakieś tam szkolenie/kurs. Właścicielka stwierdziła, że już
    z 3 mies. szukają kogoś na to stanowisko (przy takiej wymianie
    informacji z UP pomoc księgowej - sprzedawca w sklepie, to się nie
    dziwię). Ja wtedy zaniosłam samo CV, ale list motywacyjny przy takich
    rozbieżnościach stanowisk mógłby być interesujący ;)

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #