PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat › Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
    From: "yale" <b...@s...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
    Date: Sun, 22 Oct 2006 14:54:09 +0200

    > Tak jak zrocila uwage Immona - takich rzeczy sie nie robi. Pracodawcy
    > sami nie chca. Przyklad idzie "z samej gory".

    Zasugerowałem się tematem a nie treścią. Oczywiście oboje macie 100% racji.
    Skutki braku kawy o poranku ;) po prostu przeoczyłem.

    >Tak, ale szkola srednia nie przeszla do RC2 ;-)

    Nie kumam ale nevermind ;)

    > Teraz lepiej?
    > http://www.dexone.org/cv2.pdf

    Tak, jest lepiej. Już pierwszy rzut oka na CV pozwala mi coś o Tobie
    powiedzieć. Jest teraz pewien porządek a nie zlepek słów.

    > Ale... jako portfolio fotogrficzne, ktore jest nieistotne w docelowej
    > pracy? Czy jako portfolio html/css, ktore jest tak mega proste, ze
    > smieszne bylo by chwalanie sie nim?

    Nie wiem gdzie będziesz wysyłał te CV. Do instytucji bankowych to
    rzeczywiście nietrafny pomysł. Ale przyznasz że agencja reklamowa
    poszukująca "informatyka" może dać Ci kilka dodatkowych punktów na wstępie,
    bądź z ciekawości zadzwonić na podstawie twojej strony? Wniosek:
    przemyślałbym ten fragment CV jako opcjonalny uzależniając od branży.