PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat › Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV do skrytykowania - absolwent, IT, kierunek Europa/swiat
    Date: Sun, 22 Oct 2006 14:50:47 +0200

    On Sun, 22 Oct 2006 10:21:55 +0200, "vertret" wrote:

    >No cóż. Będziemy musieli z naszymi dzikimi zwyczajami przeczekać, aż w tych
    >rozwiniętych krajach przyznają wcześniej, lub później, że człowiek jednak ma
    >oczy i "ustawowe" odbieranie mu możliwości zobaczenia, kto się stara o jego
    >pieniądze jest dopiero buractwem.

    >Jak wyżej.

    Tak, zanieśmy im nasz polski, narodowy kaganek oświaty:
    http://tinyurl.com/e7hy8

    O ile zgadzam się z tym, że prawnie nie powinno być zabronione
    wymaganie w ogłoszeniu by w CV umieszczać płeć, wiek, rasę, kolor oczu
    czy warg sromowych, to już korzystanie z tego prawa byłoby dla mnie
    buractwem. W takiej sytuacji podejrzewałbym, iż na zatrudnienie mnie
    mogą mieć czynniki pozamerytoryczne np. preferencje jakiejś istoty
    jajnikonośnej (niekoniecznie mi odpowiadającej) lub co gorzej (dla
    mnie) kolejnego napalonego homoseksualisty.

    --
    pozdrawiam
    Bremse