PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV do oceny › Re: CV do oceny
  • Data: 2007-01-30 09:32:54
    Temat: Re: CV do oceny
    Od: Sadika <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona napisał(a):
    > Mozna cos zacytowac wycinajac dane pozwalajace na identyfikacje, ale w
    > tym przypadku sadze, ze Marzena, studentka III roku krakowskiej AGH
    > kierunek gornictwo, wydzial wiertnictwa jest bardzo dobrze
    > identyfikowalna dla osob, ktore ja znaja, nawet bez nazwiska, adresu i
    > telefonu.

    Podkreślając to tylko ułatwiasz identyfikację, której jesteś tak
    przeciwna ;)
    Przyznaję, że byłam przekonana, że koleżanka wycięła wszystko co
    pozwoliło by dziewczynę zidentyfikować, nie sprawdziłam, mea culpa.

    > Umieszczanie na Sieci czyjegos CV w sposob pozwalajacy zidentyfikowac te
    > osobe, bez jej zgody i w celu wysmiania / pokazania jako zlego przykladu
    > jest chamstwem niezaleznie od poziomu, jaki reprezentuje soba to CV.

    Fakt, ale czy ja mówię, że nie jestem chamska? Czy wyśmiewanie się z
    kogoś, niezależnie - osoby znanej, czy anonimowej jest kulturalne?
    Nadal nie pozostaje mi nic innego, jak wzruszyć ramionami.

    > jesli osoby zdolne zrobic cos takiego maja w danej firmie dostep do
    > cefalek, to gleboko watpie w profesjonalizm firmy.

    To wątp, twoje prawo:)

    --
    pozdrawiam
    Sadika