PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy. › Re: CV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych komentarzy.
    From: "Klimek" <i...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - co sadzicie o moim CV - wersja II po wysluchaniu waszych
    komentarzy.
    Date: Fri, 10 Oct 2003 08:33:17 +0200

    hej
    wczoraj calkiem mnie poprzedni watek zaciekawil. mialem watpliwosci czy
    faktycznie wysluchasz rad tych ludzi, po troche sobie pojezdziliscie po
    sobie... ale widze, ze spoko - zmieniles kupe rzeczy i to na lepsze.
    ja bym zrezygnowal z daty w prawym gornym rogo
    napisal naglowek Curriculum Vitae
    nie chwalil sie przeszloscia montera i serwisanta, tu tez brak literki "a" w
    slowie Warszawa
    tytuly prac przy wyksztalceniu - albo Ci word zjadl, albo przyda sie napisac
    slowko "tytul pracy" w lewej kolumnie
    troche dziwnie wygladaja te lata praktyki przy technicznych umiejetnosciach
    ktos juz pisal ze bez sensu podzial przy jezykach na mowe, pisanie itd...

    tyle mi sie rzuca w oczy. cv przecietnie pomyslowe, ale estetyczne i juz w
    miare czytelne, ogolnie zadna rewelacja, srednia krajowa po prostu.
    kiedys selekcjonowalem cv ludzi do pracy w portalu internetowym, na
    stanowiska serwisanta, admina i jakies jeszcze - bylo tego kilkaset, nie
    pamietam wymagan, ale Twoje nie wyroznialoby sie niczym szczegolnym wsrod
    nich - jednak to czesto dobra cecha, nie kazdy chce zatrudnic najlepszych,
    wymagajacych i juz zmanierowanych pracownikow (to moje motto przy szukaniu
    pracy ;)

    powodzenia
    Cyber