PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Date: Thu, 09 Oct 2003 17:57:43 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@62.233.141.10

    Stało się to Thu, 9 Oct 2003 17:20:22 +0200, gdy "Marsiuu"
    <m...@p...onet.pl> napisał:

    >mhmmm - bardzo mi sie podoba ten pomysl, ale jak to przekazac, ze jest to
    >cel na najblize 3 lata? - zwykle spotykalem sie, ze w taki sposob w CV
    >wpisywalo sie stanowisko, o ktore aktualnie ktos sie ubiegal - jesli ktos w
    >taki sposob odbierze Kierownika Projektu to jestem zgubiony, bo poki co nie
    >mam takich kwalifikacji :-(

    No to napisz o tym kierowniku jako o dalszym etapie na "ścieżce
    kariery", np. tak: "cel: współpraca z XYZ S.A. na stanowisku asystenta
    kierownika projektu, cel długofalowy: zdobywanie kompetencji na
    stanowisko kierownika projektu".

    >no niby tak - nie jest to nastawione na cel, ale wspominajac na przyklad o
    >Telmoncie bardziej tutaj bylem nastawiony na przedstawienie tego w jaki
    >sposob sie rozwijam.

    No to zostaw jako malutką notkę.

    Na początku studiów przez parę tygodni byłem hostes^H^H^Hprezenterem
    ciekawych produktów kosmetycznych, ale nie sądze, aby kogoś to wyjątkowo
    interesowało ;)

    >Poza tym z Telmont mam historyjke duzo mowiaca o mnie -
    >pracowalem tam 1 miesiac ;-) - prace otrzymalem z biura pracy (potrzebowali
    >technika elektronika) - po tym jak sie okazalo ze to ciagniecie drutow po
    >blokach, to od razu powiedzialem, ze ja za taka prace dziekuje i poszedlem
    >szukac gdzie indziej swojego przeznaczenia.

    Hm. co ta historyjka mówi o Tobie? Patrząc ze (skrzywionego) punktu
    pracodawcy możnaby powiedzieć, że lubisz zostawiać pracodawców na
    lodzie, gdy tylko się zorientujesz co jest grane :))

    >kurcze - jakie to sa rozne spojrzenia ;-), a dla mnie to bylo osiagniecie bo
    >jak to u informatykow, malo kto ma czas bo projekty, bo to nie ich dzialka
    >itp, a mi sie udalo ich zmotywowac i zebrac do kupy ;), ale teraz widze ze
    >to wcale nie jest cos takiego czym warto sie chwalic ;)

    Wiesz, zakładam, że było to coś więcej niż powieszenie karteczki
    "ogłaszam spotkanie" i poprowadzenie go, ale z tego co napisałeś nie
    wynikało nic ponadto :)

    Jeśli uważasz to za swoją ważną kompetencję, to powinieneś podrasować
    jakoś taki opis.

    >takze i nad umieszczaniem technikum sie zastanawialem - zostawilem bo duzo
    >osob, z ktorymi sie spotkalem na wyzszych stanowiskach bylo wlasnie z mojego
    >technikum ;-)

    Myślę, że technikum może zostać, umieszczanie szk. sredniej to jakby nie
    bylo standard. Jeśli chodzi o wykształcenie, Twoja ścieżka jest typowa
    dla wielu osób i nie ma co się jej wstydzić :))

    pzdr
    Robert