PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Date: Thu, 9 Oct 2003 17:26:59 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.110

    Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bm3t4u$fid$1@nemesis.news.tpi.pl...

    <cut>
    > Gratuluje predkosci uczenia sie - zakladam, ze po tym miesiacu bedac w
    pelni
    > samodzilnym pracownikiem potrafiles cofnac 3 ostatnie tranzakcje na
    tablicy
    > przy pomocy Journalingu.

    Nie - nie wymagano ode mnie tego - bylem operatorem, ktory ew kontrolowal
    przetwarzania, zajmowal sie systemami kasowymi i ksiegowymi itp. Operacjami
    tego typu zajmowali sie zdalnie admini. To ze akurat ty cos takiego robiles,
    o niczym nie swiadczy. Zmiana zawartosci bibliotek tez dumnie brzmi, co z
    tego, jak to tylko jedno polecenie, bodaj chgdtaara, zarzadzanie pracami tez
    brzmi dumnie (wrkactjobs) lub wydrukami (wrkwtr) - wiec nie stosuj na mnie
    takich sztuczek, tym bardziej, ze jako operator mogles ew miec przgotowane
    procdury przez panow adminow, i jestem dziwnie przekonany, ze jako operator
    najwiecej co mogles zrobic to szybki ipl.
    pozdrawiam 'advanced' as-owca ;)
    /p