PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV a zdjecie. › Re: CV a zdjecie.
    From: "Larry" <l...@N...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV a zdjecie.
    Date: Sun, 23 Mar 2003 15:01:11 +0100

    news:b5kctg$qrj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Przejrze sobie jutro wydanie gazetowe (jak zwukle) - a co do kosztow -
    > rozumiem, ze dodanie do pozycji CV, LM slowa "foto" (tak samo jak
    > uzywanie skrotow fax, tel, tel kom) podnosi niebotycznie koszt
    > ogloszenia ?

    Dyskusja wydaje mi sie pusta. Dlaczego niby fakt zamieszczenia zdjecia
    mialby ze wgledow proceduralnych przekreslac aplikacje???
    Bedac pracodawca, jesli wymagam zgloszen ze zdjeciem (bo np zatrudniam
    na stanowisko gdzie mila aparycja jest wazna), to odrzucam te cv, ktore
    zdjecia nie zawieraja (bo wprost nie spelniaja wymagan, ktore postawilem).

    Jesli natomiast wyglad nie jest istotny, to zamieszczenie zdjecia
    dziala in plus, chyba, ze ma sie koszmarna fizjonomie. To jednak nalezy
    zostawic ocenie wysylajacego.
    Mysle, ze jesli cv + zdjecie (legitymacyjne, dyplomowe) nie zajmuje wiecej niz
    50kB, to ogloszeniodawca absolutnie nie ma prawa sie "obrazic".

    Larry