PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV a zdjecie. › Re: CV a zdjecie.
    From: " Wojtek" <v...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV a zdjecie.
    Date: Sat, 22 Mar 2003 20:47:54 +0000 (UTC)

    mer <b...@i...pl> napisał(a):

    > Przeczytałem twoja wypowiedź i włos mi się jezy na głowie.
    > Nie wszystko co jest w zachodnich krajach jest dobre. Jeżeli uważasz, że
    ogląda
    > nie twojego wizerunku
    > uderza w twoja godność to ci współczuje.
    > Dopóki ludzie będą mieć oczy to dopóty będą wzrok uzywali i tez oceniali
    innych
    > patrząc na nich.
    > Ta ocena może być "niesprawiedliwa", ale pracodawca jest w wiekszości
    przypadkó
    > w zmuszony cie
> [...]
    Gratuluje powalajacej logiki! Gdzie napisalem ze wszystko co jest w
    zachodnich krajach to dobre? Podazajac twoim rozumowaniem, uzywamy tez na
    codzien innych zmyslow jak wech i sluch. To moze tez powininsmy dolaczyc
    kasete z probkami naszego glosu oraz z testerem perfum ktorych codziennie
    uzywamy...Nie masz racji stwierdzajac ze pracodawca "ma prawo za swoje
    pieniadze ogladac kogo chce". Myslisz ze jak pracodawcy nie odpowiada widok
    kogos na wozku inwalidzkim, to ma prawo taka osobe z tego powodu odrzucic?