PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV a zdjecie. › Re: CV a zdjecie.
  • Data: 2003-03-21 14:47:25
    Temat: Re: CV a zdjecie.
    Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

    na liściu news:vg6m7v886kmv56nnomdm3ibgna94ant9ur@4ax.com siedział
    robaczek o imieniu Kaizen i podnosząc łepek, zabździał cichutko:

    > "Jakoś tak" inaczej wtedy czyta się ten papier i innego
    > nastawiania nabiera - ale na ten temat niech się wypowiedzą
    > psycholodzy.

    prosze bardzo ;-)
    z mojego doswiadczenia wynika, iż azaliż:

    1. cv ze zdjęciem wygląda bardziej profesjonalnie
    2. daje się łatwiej zapamiętać (co wśród stosu papierów
    może mieć niebagatelne znaczenie)
    3. może być niebezpieczne - często sądzi się "po wyglądzie" ;-)

    --
    trener is´dzia bob mohylew na klaczy

    http://trener.blog.pl