PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV a zdjecie. › Re: CV a zdjecie.
  • Data: 2003-03-21 19:30:14
    Temat: Re: CV a zdjecie.
    Od: "mer" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytam te wasze wypowiedzi i glos mi sie jezy na glowie. Wiekszosc z ludzi
    > tutaj sie wypowiadajacych, uwaza za normalne ze zdjecie powinno byc dolaczone
    > do CV. W wiekszosci zachodnich krajow jest to nie do pomyslenia! Ludzie z tej
    > biedy zapominaja o ludzkiej godnosci i wszystkie wymogi pracodawcow
    > (jakiekolwiek by nie byly) uwazaja za normalne.

    Przeczytałem twoja wypowiedź i włos mi się jezy na głowie.
    Nie wszystko co jest w zachodnich krajach jest dobre. Jeżeli uważasz, że oglądanie
    twojego wizerunku
    uderza w twoja godność to ci współczuje.
    Dopóki ludzie będą mieć oczy to dopóty będą wzrok uzywali i tez oceniali innych
    patrząc na nich.
    Ta ocena może być "niesprawiedliwa", ale pracodawca jest w wiekszości przypadków
    zmuszony cie
    oglądać i ma prawo za swoje pieniadze oglądać kogo chce.
    Jeżeli ci to przeszkadza to nie musisz u takiego pracowac albo szukaj sobie pracy
    zdalnej.

    mer