PracaGrupypl.praca.dyskusje › CISCO - certyfikaty

  • 11. Data: 2005-06-20 16:40:42
    Temat: Re: CISCO - certyfikaty
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    news:d94m33$bbr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A co to CCNE?

    To mój własny certyfikat ;) Miałem na myśli CCNP

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 12. Data: 2005-06-21 09:01:21
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Szczerze? CNA może teraz zrobić każdy.

    hehe zawsze mogl kazdy robic :) nikt nikomu nie bronil ;)

    --
    Marcin Strzyzewski

  • 13. Data: 2005-06-21 22:07:20
    Od: Wasyl <d-wasyl@NO_SPAMo2.pl>

    Jasne wszyscy tutaj maja prace. I mówią jaki te certyfikaty sa do du.....
    To może napiszecie do Cisco ze taka lipa :) i jak oni moga robic takie coś.

  • 14. Data: 2005-06-22 04:51:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    marcins <m...@c...pl> wrote:

    > hehe zawsze mogl kazdy robic :) nikt nikomu nie bronil ;)

    Myślę, że doskonale wiesz co mam na myśli używając takiego skrótu myślowego
    :)

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based