PracaGrupypl.praca.dyskusjeCCNA, MCSE (na 2003), CompTIA Network+ ? › Re: CCNA, MCSE (na 2003), CompTIA Network+ ?
    From: b...@b...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CCNA, MCSE (na 2003), CompTIA Network+ ?
    Date: Mon, 08 Sep 2008 12:45:54 +0200

    olo wrote:

    > Czy jest zapotrzebowanie na rynku na ludzi z tym tymi
    > tytulami/szkoleniami? Czy w Polsce ktos to robi/l? czy WARTO jest je
    > robic? Ceny szkolen w Altkom sa przerazajace z moich porownan wynika ze
    > taniej jest robic szkolenia w US/UK niz w Altkom
    > Ale CZY WARTO je robic?

    Nie, jeżeli nie chcesz wyjechać za granicę. W przeciętnej (nawet
    zatrudniającej paręset osób firmie) królują win xp home w grupach roboczych
    bez domen (wariant optymistyczny) i switche niezarządzalne (planet itp.) z
    wpiętymi na chama kabelkami ile portów starczy. Czyli jedna domena
    rozgłoszeniowa, brak segmentacji sieci etc.

    Na pewno warto POZNAĆ zagadnienia z tych kursów, a nawet je zrozumiec 8^)

    Stary mądry administrator rzekł mi kiedyś, jeżeli nie masz doświadczenia
    (coś tak 5+ lat w temacie) i chcesz swoją wartość opierać tylko na papierku
    typu MCSE, CCNA to znaczy, że jesteś mniej warty niż stara makulatora.

    Dla firmy masz być przede wszystkim tani, a nie kompetentny.