PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bzdety na liscie

  • 1. Data: 2002-11-13 11:07:25
    Temat: Bzdety na liscie
    Od: "Wojtek" <w...@e...szczecin.pl>

    Na tej liscie mozna sobie smialo paplac o bzdetach.
    Np. ktoś chcial "pozyczyc" 10 tys zł bezzwrotnie i juz watek na ponad 10
    postow.
    Zapraszam do kontynuwania wątku

    Bla, bla, bla!
    Bla?

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-11-13 11:22:23
    Temat: Re: Bzdety na liscie
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <aqtbme$fe3$1@news.tpi.pl> Wojtek napisał(a):
    > Bla, bla, bla!
    > Bla?

    Bla!
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2002-11-13 11:31:54
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Na tej liscie mozna sobie smialo paplac o bzdetach.
    > Np. ktoś chcial "pozyczyc" 10 tys zł bezzwrotnie i juz watek na ponad 10
    > postow.
    > Zapraszam do kontynuwania wątku

    Biorąc pod uwagę proporcje, ta lista ma się nieco lepiej niż takie np.
    obrady parlamentu; żeby nie było całkiem OT: tutaj nikomu za to nie
    płacą, przynajmniej ja niczego nie dostałem ;-)

    Pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2002-11-13 13:19:31
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    I tak nie jest zle na tej liscie.
    Od czasu do czasu nawet sie przyda.
    Wypisza sie Ci co na inne tematy zdania nie maja.

    MarP

    ps.Zainicjowales kolejny bzdetny watek, a ja dalem sie wciagnac :)

  • 5. Data: 2002-11-13 13:20:00
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Na tej liscie mozna sobie smialo paplac o bzdetach.
    > Np. ktoś chcial "pozyczyc" 10 tys zł bezzwrotnie i juz watek na ponad 10
    > postow.
    > Zapraszam do kontynuwania wątku

    Jakbyś poczytał inne wątki to byś stwierdził że są tu ludzie którzy
    bezinteresownie chcą poradzić lub pomóc w wypowiedzi swojej innym ! nikt nie
    zmusza Cię do pisania na tej grupie !

    Pzodrawiam
    Wrangler

  • 6. Data: 2002-11-13 13:37:02
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Bla!
    > --
    > Samotnik

    Po co to Bla! ? 5 * Bla to bez sensu

    Jakub

  • 7. Data: 2002-11-13 14:06:10
    Temat: CV - w jakiej formie lepiej
    Od: "Doman" <d...@f...com.pl>

    witam,
    to mój pierwszy post na tej grupie, niestety zostałem zmuszony do
    zainteresowania się jej tematyką :)

    i pytanie: w jakiej formie lepiej wysłać aplikację - listem czy e-mailem?
    zakładam że w ogłoszeniu obie formy są dopuszczalne

    --
    pozdrawiam,
    ________

  • 8. Data: 2002-11-13 15:42:12
    Od: "Wojtek" <w...@e...szczecin.pl>

    Zgadza sie. Grupa jest przydatna.
    Chciałem zwrócić na tych którzy ją zaśmiecają

    :)
    Tak jak my

  • 9. Data: 2002-11-15 13:05:19
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > Zgadza sie. Grupa jest przydatna.

    Czasem, i dla niektórych, nawet bardzo. Ale przekopywanie się przez takie
    głupawe (bez obrazy) posty jak Twój jest, delikatnie mówiąc, upierdliwe.
    Więc nastepnym razem zastanów się czy warto dokładać się do tego śmietnika.

    > Chciałem zwrócić na tych którzy ją zaśmiecają

    Na pewno Ci się to nie uda. Oni nawet tego nie przeczytają :-(

    > Tak jak my

    Jak już musisz ją zaśmiecać, to chociaż rób to zgodnie z regułami gry i
    opowiadaj _pod_ cytatem.

    Tytus