PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bum gosparcczy a praca dla 50 kobiety

  • 11. Data: 2007-09-16 10:05:23
    Temat: Re: Bum gosparcczy a praca dla 50 kobiety
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 14 Sep 2007 22:38:30 +0200, "pseudo" <p...@p...ta> wrote:

    >Dlaczego obrażasz rodzinę Daniela? czy znasz przyczyny dużego bezrobocia
    >na dolnym śląsku?

    Tak, znam przyczyny dużego bezrobocia na Dolnym Śląsku.

    >Może mają jechać do Krakowa, pracować w Tesco za 900zł i ich problemy
    >się przez to rozwiążą?

    Może moga wybrac, czy siedzieć i marudzuić, jak im źle, czy też
    pojechać tam, gdzie jest praca odpowiednia dla ich kwalifikacji.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 12. Data: 2007-09-16 10:10:59
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Dziwni? Raczej byli po prostu bardziej przedsiębiorczy, niż cała reszta
    > kraju...
    tia... a świstak siedzi i zawija w sreberka

  • 13. Data: 2007-09-16 10:34:21
    Od: Any User <t...@t...pl>

> [...]
    > Poznaniacy zawsze byli jacys dziwni....

    Dziwni? Raczej byli po prostu bardziej przedsiębiorczy, niż cała reszta

    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 14. Data: 2007-09-16 11:26:05
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Jasek napisał:

    > Kiedys, uczono mnie ze w krajach cywilizowanych bezrobocie dobrowolne
    > wynosi ok 5%. Skoro w Poznaniu wynosi 3% to troche dziwne. Ale
    > Poznaniacy zawsze byli jacys dziwni....
    >
    > Jacek

    kto cie uczyl, kiedy cie uczyl i na jakiej podstawie twierdzil ze
    bezrobocie naturalne czy dobrowolne ma byc 5%? bo to imho taka sztywna
    wartosc nie jest

  • 15. Data: 2007-09-16 11:27:42
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Może moga wybrac, czy siedzieć i marudzuić, jak im źle, czy też
    > pojechać tam, gdzie jest praca odpowiednia dla ich kwalifikacji.

    eh, jakie to wszystko proste dla ciebie. ludzie po 50ce i jezdzenie po
    kraju w poszukiwaniu pracy?

  • 16. Data: 2007-09-16 11:31:01
    Od: "szlag by to trafil" <q...@v...pl>

    Użytkownik "Any User" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Dziwni? Raczej byli po prostu bardziej przedsiębiorczy, niż cała
    > reszta kraju...

    Raczej bardziej cwaniaccy i wieksi dusigrosze niz reszta kraju, niestety
    :(
    Mieszkam tu, wiec wiem co mowie. Chyba po warszawiakach, drugi najgorszy
    gatunek ludzi w Polsce

  • 17. Data: 2007-09-16 11:33:03
    Od: "szlag by to trafil" <q...@v...pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    > eh, jakie to wszystko proste dla ciebie. ludzie po 50ce i jezdzenie po
    > kraju w poszukiwaniu pracy?

    Za przyslowiowe minimum krajowe, a koszty utrzymania na pewno Plaszczyca
    zdejmie im z barkow, przygarniajac ich pod swoj dach

  • 18. Data: 2007-09-16 14:31:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 16 Sep 2007 13:27:42 +0200, o`rety <o`rety@pl.pl> wrote:

    >eh, jakie to wszystko proste dla ciebie. ludzie po 50ce i jezdzenie po
    >kraju w poszukiwaniu pracy?

    Możesz tym ludziom oddawać połowę swojej pensji, jeśli tak bardzo
    przejmujesz się ich losem. Możesz też rozpocząc działalnośc tam, gdzi
    eoni mieszkają i dzięki temu, że będziesz miał dobrych pracowników
    nieco taniej, niz inni, to wykosisz konkurencję.

    Tylko czemu tego nie zrobisz?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 19. Data: 2007-09-16 14:32:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 16 Sep 2007 13:33:03 +0200, "szlag by to trafil"
    <q...@v...pl> wrote:

    >Za przyslowiowe minimum krajowe, a koszty utrzymania na pewno Plaszczyca
    >zdejmie im z barkow, przygarniajac ich pod swoj dach

    Niby dlaczego miałbym komus robić dobrze swoim kosztem? Jakoś ja,
    potrafiłem się przenieśc tam, gdzie była praca.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 20. Data: 2007-09-16 19:15:56
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

> [...]
    > eoni mieszkają i dzięki temu, że będziesz miał dobrych pracowników
    > nieco taniej, niz inni, to wykosisz konkurencję.

    nie robie tego bo to nie moja rola ani zadanie.
    nie daje tez "dobrych" rad wujku dobra rado.