PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bum gosparcczy a praca dla 50 kobiety

  • 21. Data: 2007-09-17 18:59:12
    Temat: Re: Bum gosparcczy a praca dla 50 kobiety
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 16 Sep 2007 21:15:56 +0200, o`rety <o`rety@pl.pl> wrote:

    >nie robie tego bo to nie moja rola ani zadanie.

    Mhm. Ale radzić innym to potrafisz.

    >nie daje tez "dobrych" rad wujku dobra rado.

    Cóż, żeby coś dawać, trzeba to mieć.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 22. Data: 2007-09-24 12:23:00
    Od: daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    koleś przenieś sie do mojej miejscowości to pogadamy cwaniaku.

  • 23. Data: 2007-09-24 12:24:37
    Od: daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    Wiesz powinieneś zostać ministrem Pracy takie masz pomysły.
    A co do cen to już doszły tylko pensje dalej są na takim poziomie.

  • 24. Data: 2007-09-24 13:08:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 24 Sep 2007 14:23:00 +0200, daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>
    wrote:

    >koleś przenieś sie do mojej miejscowości to pogadamy cwaniaku.

    A po co mam się przenosić tam, gdzie pracy nie ma? Ja się przenosze
    tam, gdzie praca jest. Może czas, żebyś ruszył swoje dupsko?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 25. Data: 2007-09-24 15:20:07
    Od: daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Wiesz mam nadziej że kkiedyś życie kopnie cię w dupę - bo sądząc po
    twoich wypowiedziach wszyscy są w tym kraju dla ciebie obibokami.

  • 26. Data: 2007-09-25 09:18:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 24 Sep 2007 14:24:37 +0200, daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>
    wrote:

    >Adam Płaszczyca pisze:
    >Wiesz powinieneś zostać ministrem Pracy takie masz pomysły.

    A może ministrem aprowizacji. Bo nei wmówisz mi przecież, że to, że
    mam świeże bułki w sklepie codziennie rano, to nie jestzasługa
    działania ministra aprowizacji.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 27. Data: 2007-09-25 09:20:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 24 Sep 2007 17:20:07 +0200, daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>
    wrote:

    >Wiesz mam nadziej że kkiedyś życie kopnie cię w dupę - bo sądząc po
    >twoich wypowiedziach wszyscy są w tym kraju dla ciebie obibokami.

    Kopało nie raz. I jakoś za każdym razem pracę szybko znajdowałem.
    Tylko widzisz, po pierwsze chcę pracować, po drugie się uczyłem
    samodzielnie wielu rzeczy, żeby byc przydatnym, po trzecie, jak nie ma
    tego, co by mi odpowiadało, to biorę to, co jest i tam, gdzie jest.
    I dlatego nei cierpię takich, co siedzą na dupsku i marudzą, że nei ma
    takiej 'pracy' dla nich, coby mogli za swoje lenistwo i nicnieumienie
    zarobić tyle, co ja zarabiam.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 28. Data: 2007-09-25 10:21:16
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 24 Wrz, 17:20, daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl> wrote:
    > Wiesz mam nadziej że kkiedyś życie kopnie cię w dupę - bo sądząc po
    > twoich wypowiedziach wszyscy są w tym kraju dla ciebie obibokami.

    Podobnie jak Adam wyznaje zasade, ze jak nie ma na miejscu pracy dla
    mnie, to zmieniam miejsce, a nie czekam, az jakas praca sama do mnie
    przyjdzie. Od wejscia w pelnoletniosc, mieszkam juz w 4 miescie i nie
    zamierzam kurczowo sie go trzymac. Dodam, ze jestem zonaty i
    dzieciaty.

    --

    Pozdrawiam,

    glos