PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Bridgestone Poland › Re: Bridgestone Poland
    From: j...@b...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bridgestone Poland
    Date: Sat, 24 Jan 2004 15:47:14 GMT

    On Wed, 21 Jan 2004 17:16:41 +0100, you wrote in pl.praca.dyskusje:
    > Witam!
    > W przyszłym tygodniu będę uczestniczył w procesie rekrutacji do Bridgestone
    > w Poznaniu. Starałem się znaleźć coś w sieci, ale najwyraźniej mają sztywną
    > politykę informacyjną :)). Czy ktoś z Was wie coś o tych ludziach, jak
    > prowadzą rozmowy, czego się spodziewać, jakieś wrażenia? Byłbym głęboko
    > wdzięczny za informacje, bo jak nic nie wiem, to jestem cokolwiek
    > przerażony :)).
    > Pozdro
    > Coinneach

    Brałem udziału w czymś takim (koniec grudnia).
    Najpierw jest prosty test "psychologiczny" + specjalistyczny (nie dla wszystkich,
    zależy o jakie stanowisko się ubiegasz).
    Jest to pierwszy etap rekrutacji.
    Wydawało mi się że dość prosty. Niestety dostałem list, że przykro nam bardzo ale...
    Zastanowiło mnie co im z tych testów wyszło?
    Może dopiero po napisaniu testu przyjrzeli się mojemu CV?
    Ubiegałem się o stanowisko inżyniera mechanika - konstruktora, a jestem po automatyce
    i robotyce.
    Ale przecież test z mechaniki był banalny (zrobiłem go w 20 minut, miałem 50,
    wyszedłem po 30 (jeszcze wszystko posprawdzalem) )