PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brak mi pomału słów..

  • 1. Data: 2003-01-17 12:53:14
    Temat: Brak mi pomału słów..
    Od: "Anutka" <a...@g...pl>

    Witam,

    Nie wiem jak Wam, ale mnie juz pomalu zaczyna brakować słow jak wygladają
    teraz rekrutacje!

    Po kilku nie udanych probach znalezienia pracy orzez UP i nie tylko,
    postanowilam podniesc swoje kwalifikacje i isc na kurs sekretarki
    orgazniowany przez UP. Coz, bylam dzis na "tescie" czy cyt.: "starający sie
    o kurs spelniają warunki do pracy w biurze.." Hmm...wyglądalo to mniej
    wiecej tak: Dali nam test psychologiczny na spostrzegawczosc..wiecie jak
    takowy wygląda? kropeczki, kreseczki, szlaczki, dupki itp..na kazde zadanko
    od 2 do 5 min!
    Kazda z Pan tylko sie patrzyla na drugą nie wiedząc co pisac. W sumie to
    trudne nie bylo, ale najgorszy byl po prostu brak czasu na rozwiazanie. Tego
    typu testy zdaje sie na 1 rok psychologi! wiem, bo pamietam jak moje
    kolezanki sie z tego przygotowywaly w klasie maturalnej.
    Oczywiscie to nie koniec "atrakcji". We wtorek jest druga cześc testu,
    rzekomo rozmowa kwalifikacyjna czy delikwentka nadaje sie do biura. Jednak
    doszly mnie sluchy, ze bedą nas pytac z polityki, finansow i Unii
    Europejskiej.

    Nie wiem co o tym sądzicie, ja zas pisze o tym, bo slyszalam ze takie
    drakonskie metody rekrutacji są ogranizowane tez w firmach, przy zatrunianiu
    nowych pracownikow. Czy macie takie doswiadczenia?

    Pozdrawiam
    Coraz bardziej zalamana rzeczywistością
    Ania

    --
    GG 2874748

    " O tempora! O mores!
    Aures multorum clausae veritati sunt.."
    ______________ Ania
    ICQ#: 176024909 Current ICQ status: + More ways to contact me
    ______________

  • 2. Data: 2003-01-17 13:34:16
    Temat: Re: Brak mi pomału słów..
    Od: "Wojtek Jablonski" <w...@p...fm>

    Użytkownik "Anutka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zatrunianiu
    > nowych pracownikow. Czy macie takie doswiadczenia?

    Heh Assement Center - sam "miut" - znam z doswiadczenia w United Biscuits -
    dwa dni maglowania po Angielsku + testy psychologiczne logiczne i
    matematyczne. ogolnie powszechna metoda rekrutacji.

    Wojtek

  • 3. Data: 2003-01-17 13:52:07
    Od: e...@p...onet.pl

    > Nie wiem co o tym sądzicie, ja zas pisze o tym, bo slyszalam ze takie
    > drakonskie metody rekrutacji są ogranizowane tez w firmach, przy zatrunianiu
    > nowych pracownikow. Czy macie takie doswiadczenia?

    hehehe swego czasu jak sie staralem o prace tu gdzie obecnie pracuje (wielka
    firma) to caly proces rekrutacji od pierwszej rozmowy do ogloszenia wynikow
    trwal prawie 3 miesiace!

    A wygladalo to tak (po kazdym etapie odzrucano czesc ludzi):
    1. najpierw rozmowa kwalifikacyjna wstepna
    2. testy ze znajomosci angielskiego pisemne i ustne
    3. testy psychologiczne
    4. assesment center
    5. ostateczna rozmowa z wysokiego szczebla kierownictwem.

    no ale sie udalo :-)

  • 4. Data: 2003-01-18 11:47:41
    Od: mnemonik <S...@K...PL>

    On Fri, 17 Jan 2003 13:53:14 +0100, "Anutka" <a...@g...pl>
    wrote:

    Tak, to dość typowe, ale że w UP takie "rozrywki" stosują?
    Generalnie takie testy to lipa, w USA już od tego odeszli.
    Ja wcześniej przerobiłem sobie wszystkie takie, ściągając je z Inetu,
    na 100 możliwych pkt. miałem 98 ;-))), rekrutująca była b. zaskoczona,
    a ja miałem ubaw po pachy.
    Generalnie ta nauka, to pierdół kupa.
    --
    .==.
    : ' _

  • 5. Data: 2003-01-18 12:42:08
    Od: "Anutka" <a...@g...pl>

    Użytkownik mnemonik <S...@K...PL> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:r...@4...com..
    .
> [...]
    > Ja wcześniej przerobiłem sobie wszystkie takie, ściągając je z Inetu,
    > na 100 możliwych pkt. miałem 98 ;-))), rekrutująca była b. zaskoczona,

    Dziekuje ze odpowiedziales na mojego posta na grupie.

    Mam pytanko? czy mozesz poda mi linki gdzie mozna znalezc takie testy? wole
    sie wczesniej przygotowac, aby uniknac nastepnym razem efektu
    zaskoczenia..Bo jezeli juz na glupi kurs w UP trzeba przechodzic takie testy
    to co dopiero w procesie rekrutacji na jakies (albo raczej jakiekolwiek)
    stanowisko pracy..;-)

    Pozdrawiam
    Ania