PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak mi pomału słów.. › Brak mi pomału słów..
    From: "Anutka" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Brak mi pomału słów..
    Date: Fri, 17 Jan 2003 13:53:14 +0100

    Witam,

    Nie wiem jak Wam, ale mnie juz pomalu zaczyna brakować słow jak wygladają
    teraz rekrutacje!

    Po kilku nie udanych probach znalezienia pracy orzez UP i nie tylko,
    postanowilam podniesc swoje kwalifikacje i isc na kurs sekretarki
    orgazniowany przez UP. Coz, bylam dzis na "tescie" czy cyt.: "starający sie
    o kurs spelniają warunki do pracy w biurze.." Hmm...wyglądalo to mniej
    wiecej tak: Dali nam test psychologiczny na spostrzegawczosc..wiecie jak
    takowy wygląda? kropeczki, kreseczki, szlaczki, dupki itp..na kazde zadanko
    od 2 do 5 min!
    Kazda z Pan tylko sie patrzyla na drugą nie wiedząc co pisac. W sumie to
    trudne nie bylo, ale najgorszy byl po prostu brak czasu na rozwiazanie. Tego
    typu testy zdaje sie na 1 rok psychologi! wiem, bo pamietam jak moje
    kolezanki sie z tego przygotowywaly w klasie maturalnej.
    Oczywiscie to nie koniec "atrakcji". We wtorek jest druga cześc testu,
    rzekomo rozmowa kwalifikacyjna czy delikwentka nadaje sie do biura. Jednak
    doszly mnie sluchy, ze bedą nas pytac z polityki, finansow i Unii
    Europejskiej.

    Nie wiem co o tym sądzicie, ja zas pisze o tym, bo slyszalam ze takie
    drakonskie metody rekrutacji są ogranizowane tez w firmach, przy zatrunianiu
    nowych pracownikow. Czy macie takie doswiadczenia?

    Pozdrawiam
    Coraz bardziej zalamana rzeczywistością
    Ania

    --
    GG 2874748

    " O tempora! O mores!
    Aures multorum clausae veritati sunt.."
    ICQ#: 176024909 Current ICQ status: + More ways to contact me