PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Brak ludzi do pracy › Re: Brak ludzi do pracy
  • Data: 2007-01-04 21:06:54
    Temat: Re: Brak ludzi do pracy
    Od: "t" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja pracuje na etacie i prowadzę jeszcze DG.
    > żaden problem
    >
    > MK
    Głupich nie sieją, sami się rodzą. Potem w wieku 45 lat wydasz to co zarobileś
    na leczenie. Tylko czy wystarczy? Oto jest pytanie. Jaki ubaw będą mięli w ZUSie
    jak kipniesz przed emeryturą. A ja od kilku lat w ramach samodoskonalenia
    próbuję wstać o 9:00. Na razie przegrywam z budzikiem. Ale ambitny jestem.
    Kiedyś mi się uda. Tomek