PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak adresu CV - czy to może zniechęcać? › Re: Brak adresu CV - czy to może zniechęcać?
    Subject: Re: Brak adresu CV - czy to może zniechęcać?
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Thu, 25 Nov 2010 22:54:15 +0100
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 22-11-2010 o 09:57:14 Kapsel <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Na pewno jest to argument, który spora część pracodawców weźmie pod
    > uwagę.
    > Najczęściej oczywiście górę biorą inne czynniki, ale np. u mnie
    > sprawdzamy
    > skąd jest kandydat i jeśli to jest naszym zdaniem daleko, wtedy upewniamy
    > się, że nie będzie problemu z dojazdem, lub też że np. faktycznie
    > człowiek
    > mieszka gdzieś indziej (bliżej).

    > Jeśli jest dużo kandydatur, to brak danych może zaważyć na tym, że w
    > części
    > rekrutacji odpadniesz.
> [...]
    Bedzie musial, ale dopiero pozniej. Czesto ktos celowo nie podaje adresu,
    bo np. ma w planach przeprowadzke z Wawy do P-nia (gdzie jest np. ta
    praca). W dzisiejszych czasach totalnego popier...lenia wszystkich i
    wszystkiego, lepiej po prostu nie podawac, ze pochodzi sie z Wawy, bo
    potencjalny pracodawca stwierdzi, ze "łeeee tak daleeeekooo, to od razu
    wypad z nim - bierzemy tego z Leszna". Jednaze jesli nie podam, to
    potencjalny pracodawca nie musi wiedziec, ze jestem z Wawy i jest wieksza
    szansa, ze podczas rozmowy tel. moge go przekonac, iz mam zamiar
    przeprowadzic sie do P-nia i w dodatku gdzies blisko firmy, co by nie
    tracic na paliwie/biletach.

    Niestety wiele osob (mowa o rekruterach) tego nie rozumie
    (lenistwo/glupota?) i osądza innych wzgledem siebie. Przeprowadzka wydaje
    im sie jak podroz w kosmos i wola miernego, ale "swojego", lecz to juz
    inny temat...

    PS. Czasami nie ma sensu podawac pelnego adresu, bo wiele ogloszen to
    zwykle spamiarki. To samo z emailami - najlepiej zrobic sobie osobna
    skrzynke do tego celu.