PracaGrupypl.praca.dyskusjeBo Polaka trzeba szanowac ! › Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
    From: the_foe <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
    Date: Thu, 14 Sep 2006 00:42:54 +0200

    Dnia Wed, 13 Sep 2006 19:16:45 +0000 (UTC), Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Tak. Bo te pieniądze to się same rozdadzą w ilościach potrzebnych, a
    > restrukturyzacja wcale nie będzie kosztować. Mhm. Jak rany boskie, GDZIE
    > są wrota do Twojego magicznego świata? :D

    to nie magia: na dzien obecny kazdy z nas ma jakies prawa nabyte w zwiazku
    ze skladkami ktore placil w przeszlosci. Sa ustawy to regulujace. Niech Zus
    wyliczy ILE DOKLADNIE kazdemu przysluguje i zamknie kramik. OD tekj pory
    ludziska sie martwia sie o wszytko. Kiedy juz kazdy bedzie mial wyliczone
    ile mu sie nalezy + rewaloryzacja o stope inflacji bedzie dostawal te kase
    prosto z budzetu, chyab jest w Polsce jakis bank ktory jest w stanie to
    obsluzyc?
    Oczywiscie trzeba bedzie podwyzszyc niektore podatki by byla kasa ktora
    panstwo jest winne obywatelom, ale jak dla mnie lepiej jest za zaplace,
    nawet wiekszy podatek kiedy COS ZYSKAM, a nie place haracz 800 zl za samo
    otworzenie firmy niezaleznie czy mam obrot czy nie, czy mam zyski czy
    straty.
    Jestem pewien ze takie rozwiazanie mogloby uaktywnic co najmniej milion
    osob. Kiedy mozesz wystawic fakture wszytko staje sie latwiejsze.