PracaGrupypl.praca.dyskusjeBo Polaka trzeba szanowac ! › Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
  • Data: 2006-09-13 23:52:00
    Temat: Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    the_foe napisał(a):
    > a nie place haracz 800 zl za samo
    > otworzenie firmy niezaleznie czy mam obrot czy nie, czy mam zyski czy
    > straty.

    Roczne wplywy ZUS z ubezpieczen = ok 80 mld zl. Ilosc ubezpieczonych =
    ok 14 mln. 80 mld / 14 mln / 12 mc = ok. 476 zl. Ze statystycznego
    punktu widzenia wyglada, ze jestes frajer :)

    Skadinad, zrob sobie podobne obliczenia dla wplywow do budzetu panstwa
    z tytulu podatku dochodowego od osob fiz, jako ilosc podatnikow
    przyjmujac np wszystkich pow 18 lat. Jeszcze bardziej sie zdziwisz. :)

    Reasumujac - liczby nie klamia, podatnicy tak :)

    --

    glos