PracaGrupypl.praca.dyskusjeBo Polaka trzeba szanowac ! › Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
  • Data: 2006-09-14 06:26:27
    Temat: Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
    Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:dhlsmgu5gzfj$.13wdp86s5rcfb$.dlg@40tude.net>
    the_foe <t...@W...pl> pisze:

    > to szukaliscie dziewczyny do sekretariatu czy ksiegowej?

    A z czego wnioskujesz, że księgowej?
    Która firma pozwoli sobie na zatrudnienie księgowej, która zna
    zaledwie_podstawy_księgowości i kadr, a jedynie takie mieliśmy wymagania.
    Innymi słowy - chodziło o to, żeby taka dziewczyna miała choć blade pojęcie
    o tym, co to jest faktura i czym się różni od oferty oraz czym urlop różni
    się od zwolnienia lekarskiego ;-)

    > bo jelsi to pierwsze, to jakie doswiadczenie jest potrzebne do roboty
    > ktora kazdy
    > skuma w max tydzien, do dwoch tygodni zajmie jej/jemu skumanie
    > Waszego programu do kadr i ksiegowosci bierzacej.

    Doświadczenie w pracy w biurze/sekretariacie. Chodzi o pewne nawyki. O
    sytuację, w której, gdy powiem "proszę wysłać faks do firmy X", to dziewczę
    nie robi oczu okrągłych jak talarki i nie rozgląda się ze strachem po
    biurze.
    Na naukę kandydatek nie mam czasu, więc wymagam jako takiego doświadczenia
    na tym stanowisku.
    No, może bardziej nazwałabym to obyciem.

    > No, ale jesli chcieliscie ksiagowej, co ma w paluszku VAT i srodki
    > trwale a przy okazji zaparzy kawy to raczej szukajcie tych 5K

    Czytaj ze zrozumieniem :)
    1.) Nie szukaliśmy nikogo takiego.
    2.) Owo dziewczę nie posiadało żadnej wiedzy i kwalifikacji, by móc
    otrzymywać gażę w takiej wysokości.

    N.