PracaGrupypl.praca.dyskusjeBo Polaka trzeba szanowac ! › Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
    From: the_foe <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bo Polaka trzeba szanowac !
    Date: Thu, 14 Sep 2006 00:32:50 +0200

    Dnia Wed, 13 Sep 2006 21:30:18 +0200, Nixe napisał(a):

    > W wiadomości <news:ee9jmn$ors$1@news.onet.pl>

    > Ja 10 000 netto. Takie skromne minimum :)
    >
    > BTW - ostatnio szukaliśmy dziewczyny do sekretariatu.
    > Bez specjalnych wodotrysków, ale żeby była w miarę kumata i miała jakieś
    > doświadczenie ew. wykształcenie średnie/kursy/szkolenia w kierunku podstaw
    > kadr i księgowości.

    to szukaliscie dziewczyny do sekretariatu czy ksiegowej? bo jelsi to
    pierwsze, to jakie doswiadczenie jest potrzebne do roboty ktora kazdy skuma
    w max tydzien, do dwoch tygodni zajmie jej/jemu skumanie Waszego programu
    do kadr i ksiegowosci bierzacej.
    No, ale jesli chcieliscie ksiagowej, co ma w paluszku VAT i srodki trwale a
    przy okazji zaparzy kawy to raczej szukajcie tych 5K