PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
    From: MarcinF <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Date: Thu, 22 Nov 2007 18:01:54 +0100

    Kapsel wrote:

    > Nie lubię sztampy, ogółem nie przepadam za garniturami, ale wg tego co
    > kiedyś tu przeczytałem tenże strój jest raczej obowiązkowy na rozmowie
    > kwalifikacyjnej dla ludzi z IT.

    jesli na tym stanowisku siedzi sie w pomieszczeniu do ktorego nikt
    nie zaglada i przy tym nie wychodzi sie stamtad na widok innych
    ludzi, a juz napewno nie ma sytuacji w ktorych reprezentuje sie
    firme to mozesz isc w czym chcesz, byle nie bylo brudne i wymiete

    jezeli jest inaczej, czyli na tym stanowisku choc troche
    od czasu do czasu istotny jest Twoj wizerunek to lepiej
    zadbac o niego i wytrzymac rozmowe wygladajac reprezentatywnie