PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
  • Data: 2007-11-22 17:40:46
    Temat: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Nov 2007 12:38:30 +0100, Any User <u...@a...pl> wrote:

    >Bzdura. Nie wyobrażam sobie, aby programista przyszedł do mnie bez
    >garnituru. Tzn. wyobrażam sobie - nawet jeden kiedyś przyszedł - ale
    >efekt będzie (i był) wiadomy.

    Słusznie. Bóg jeden wie, jak może działać kod napisany przez faceta
    bez garnituru! Przecież po coś, do jasnej cholery, pisze się te
    specyfikacje, dlaczego nerdy uparcie nie chcą się ich trzymać?
    Marynarka, koszula, krawat, czy to tak trudno zapamiętać? Sam koszt
    weryfikacji fragmentów kodu napisanych przez gościa, który "zapomniał"
    krawata... o matko!

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com