PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2007-11-22 21:57:21
    Temat: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: Maciej Łebkowski <p...@d...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-11-2007 o 22:48:54 MarcinF <m...@i...pl> napisał(a):

    > od kiedy w cywilizowanym swiecie garnitur tworzy dystans ?

    Nie garnitur, ale:

    "element szacunku wobec rozmówcy".
    Ja z szefem jestem na Ty. I nie dlatego, ze sie tak przyjelo, tylko
    po prostu jestem na ty i od razu do razu nawet pijamy wódkę. :)
    I wyrazam szacunek wobec niego w sposób niejako mi blizszy, bardziej
    naturalny i niewymuszony.

    Jesli mialby teraz robic to w jakis specjalny sposób - np. ubierając
    się szczególnie, to ten układzik się trochę psuje.

    Rozumiem, ze czasami to, co ja nazwalem dystansem, jest kwestią
    jak najbardziej pozytywną, jednak po prostu nie leży mi to; tak
    samo jak nie lezy mi tworzenie czegos dla klienta i na termin
    (wole dla pracodawcy i w rozliczeniu tygodniowym). Takie mam po
    prostu priorytety. :)

    --
    Używam klienta poczty Opera Hugin: http://www.opera.com/mail/