PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błędy w aplikacjach.

  • 171. Data: 2008-01-22 08:16:21
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: chester <c...@g...pl>

    the_foe pisze:

    > Wybaczam.
    > Poza tym jesli chodzi o PHP, jak zaczynalem zabawe, jakies 4 lata temu, to
    > znalazlem w sieci palna dokumatacje PHP w jezyku polskim w liku pdf.

    Taka ona była pełna, jak mamy autostrady w PL :-)

    chester

  • 172. Data: 2008-01-22 08:55:15
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Waldek M. pisze:

    > Hm, tak z ciekawości - konkretnie Ciebie prosili o .doc, czy
    > to taki konfabulujący przykład ? :-)

    Przynajmniej jedna osoba poprosiła, owszem. (Nie, nie pracuję w
    Google'u ;->).

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Always remember that you are unique. Just like everyone else.

  • 173. Data: 2008-01-22 09:03:20
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Jotte pisze:

    > A jest realna szansa, że firma X notowana na giełdzie, etc. zatrudni
    > rekrutera-durnia?

    Durnia, bo prosi o CV w formacie Worda? No to w takiej Anglii czy
    Irlandii będziesz innych ze świecą szukał.

    > Jeśli tak, to pomysłów można mieć wiele.
    > Tyle, że to wszystko i tak czcze dywagacje. Format pdf wiadomo po co powstał
    > i w tym celu należy go stosować, bo sie sprawdza.
    > Z drugiej strony "zawyczajowo" zagnieździł się w realiach doc. I jest tak
    > jak pisze Bylejaki - stał się "standardem" prawem kaduka.
    > Kiedy wejdziesz między wrony...
    > Można też wysłać rekruterowi-durniowi wysokorozdzielczego tiffa, albo
    > jeszcze lepiej psd z tym tiffem.
    > A może jak pan bóg przykazał - czysty txt i niech sobie robi co chce?

    Wiesz, mnie jakiś czas temu przeszło udowadnianie, że jestem
    inteligentniejszy i bardziej bystry od większości moich rozmówców.

    Jeśli nikt nie specyfikuje formatu, wyślę w PDF. Jeśli ktoś mnie prosi
    o wysłanie CV w formacie Worda, to w takim formacie mu wyślę. Nie jest
    to wielki problem; oryginał i tak jest w ODF.

    Jubal

    (...i mam jednak wrażenie, że nasi rodzimi rekruterzy mogliby się
    jeszcze przez parę lat pouczyć profesjonalizmu od tych, których
    odsądzasz od czci i wiary, bo proszą o .doc ;-))

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Procrastinators do it tomorrow.

  • 174. Data: 2008-01-22 09:22:39
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Pe.Ka" <c...@t...cy> wrote in message
    Do
    > robienia analiz i wykresów Excela nie używa się od lat. Są specjalizowane
    > moduły analityczne i systemy raportowania wpinane bezpośrednio w bazę
    > danych tak że operator podaje tylko wymagane parametry (np zakres dat) i
    > dostaje on-line bieżącą informację bez potrzeby przenoszenia i obrabiania
    > czegokolwiek. Nie sądź, że skoro Twoja firma stanęła w rozwoju
    > informatycznym to inne też tak mają.

    To o czym piszesz to standardowe raporty. Do analiz uzywa sie
    bardzo duzo Excela i VBA (oczywiscie czesto w polaczeniu z
    bardziej wydajnymi programami
    typu SAS , Matlab + jakas aplikacja do SQL). Co zrobisz z analiza ad-hoc?
    Bedziesz czekal miesiac az IT stworzy odpowiedni modul z ladnymi okienkami?

    Pozdrawiam,

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 175. Data: 2008-01-22 09:33:38
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 09:03:20 +0000 (UTC), Miros/law L. Baran napisal(a):

    > Durnia, bo prosi o CV w formacie Worda? No to w takiej Anglii czy
    > Irlandii będziesz innych ze świecą szukał.

    Hmmm firma angielska w której niedawno się zatrudniłem nawet nie pisneła
    słowem jak dostała CV w pdf-ie.

    > Jeśli nikt nie specyfikuje formatu, wyślę w PDF. Jeśli ktoś mnie prosi
    > o wysłanie CV w formacie Worda, to w takim formacie mu wyślę. Nie jest
    > to wielki problem; oryginał i tak jest w ODF.

    No właśnie nie zawsze, jakiś czas temu pamiętam jak się znajomi
    podniecali strasznie że dostali CV (oczywiście PDF), ale wyraźnie
    zrobione w LaTeX-u.

    --
    *| __ _ ___ __ |*
    *| / / / ___/ __/ Łukasz Jagiełło - lukasz<at>jagiello<dot>org |*

  • 176. Data: 2008-01-22 10:03:57
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-01-22 10:22 [Iguan007] napisał(a):

    > Bedziesz czekal miesiac az IT stworzy odpowiedni modul z ladnymi okienkami?

    Trzeba IT wymienić ;-) Raport z kilkoma rodzajami wykresów i kaskadowym
    otwieraniem poziomów danych robi sie w Crystalu max w dobę czasem może
    dwie ale to już przy bardzo skomplikowanych projektach.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 177. Data: 2008-01-22 10:18:32
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Pe.Ka" <c...@t...cy> wrote in message
> [...]
    > otwieraniem poziomów danych robi sie w Crystalu max w dobę czasem może
    > dwie ale to już przy bardzo skomplikowanych projektach.

    Raporty tak. Co nie zmienia faktu ze analizy robi sie jednak czesto w
    Excelu.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 178. Data: 2008-01-22 11:08:38
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Lukasz 'LCF' Jagiello pisze:

> [...]

    > No właśnie nie zawsze, jakiś czas temu pamiętam jak się znajomi
    > podniecali strasznie że dostali CV (oczywiście PDF), ale wyraźnie

    Miałem i takie; owszem, wyglądało przyjemnie, za to utrzymanie tego
    sensownie było dosyć upierdliwe. (Poza tym zrobienie CV w LaTeXu i
    złożenie go Computer Modern to żaden sport ;->).

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Imagination is more important than knowledge ... Albert Einstein

  • 179. Data: 2008-01-22 15:31:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnfpbcao.the.baran@wrath.hell.pl Miros/law L. Baran
    <b...@h...pl> pisze:

    > Durnia, bo prosi o CV w formacie Worda?
    Raczej miałem tu skojarzenie z wypowiedziami odmawiajacymi niektórym
    umiejętność skorzystania z możliwości formatu pdf.
    Poza tym "format Worda" ma mnogość niekompatybilności w dół (co pdf'a
    dotyczy w znacznie mniejszym stopniu), a nasz przykładowy headhunterzyna
    pewnie wersji nie da rady określić.
    Ale - CV to zwykle prościutki dokumencik i większość konwerterów da sobie
    radę (no chyba, ze ktoś z tabelami itp. przesadzi) zaś posiadanie produktów
    MS nie jest przymusowe, nie ma więc o co kopii kruszyć.
    BTW - a jak poprosi o format Tag'a albo Chi-Writtera to już bedzie durniem?
    ;)))

    > No to w takiej Anglii czy
    > Irlandii będziesz innych ze świecą szukał.
    Być może, nie będę powątpiewał.
    A na Spitsbergenie jak z tym będzie? ;)))

    > Wiesz, mnie jakiś czas temu przeszło udowadnianie, że jestem
    > inteligentniejszy i bardziej bystry od większości moich rozmówców.
    Mam gratulować czy współczuć? ;)))

    > Jeśli nikt nie specyfikuje formatu, wyślę w PDF. Jeśli ktoś mnie prosi
    > o wysłanie CV w formacie Worda, to w takim formacie mu wyślę.
    Ja też.

    > Nie jest
    > to wielki problem; oryginał i tak jest w ODF.
    Ano nie jest.

    > (...i mam jednak wrażenie, że nasi rodzimi rekruterzy mogliby się
    > jeszcze przez parę lat pouczyć profesjonalizmu od tych, których
    > odsądzasz od czci i wiary, bo proszą o .doc ;-))
    A tego to ja nie wiem. W zasadzie mam mikroskopijne - by nie rzec żadne -
    doświadczenia autopsyjne w kontaktach z tzw. "rekruterami" (szczęście ich,
    moje lub nasze) na gruncie ich działalności "zawodowej". Ani z rodzimymi,
    ani z obcymi. Ale jako niedzisiejszy, niemodny pseudopatriota spytam - czemu
    nasz miałby być bardziej głupi niż cudzy?

    --
    Jotte

  • 180. Data: 2008-01-22 17:06:30
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Jotte pisze:

> [...]
    > ani z obcymi. Ale jako niedzisiejszy, niemodny pseudopatriota spytam - czemu
    > nasz miałby być bardziej głupi niż cudzy?

    Bo ma mniej doświadczenia, opiera się na książkach o werbowaniu
    menedżerów, zapominając, że większość rekrutacji nie menedżerów
    dotyczy etc. itp.; tematy były, jeśli dobrze pamiętam, solidnie
    wałkowane tutaj. Do tego dochodzi niezdolność do podania stawki
    zatrudnienia, niechęć do wyjaśniania (często) dla kogo się pracuje,
    przekonanie, że sztuczki NLP działają, nieznajomość specyfiki branży,
    nieumiejętność odpowiadania na maile, nieumiejętność informowania o
    nieprzyjęciu oferty...

    Jubal (a jakby ChiWriter był powszechnie używany do pisania CV i
    wymiany dokumentów, to pewnie byłbym też w stanie wysłać dokumenta w
    tym formacie)

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    It's easier to run down a hill than up one.