PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
    From: the_foe <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Błędy w aplikacjach.
    Date: Fri, 18 Jan 2008 17:26:40 +0100
    <1r19s6t9sjsuv.beb8ic5dz8yc$.dlg@40tude.net>
    <s...@p...org>
    <1czubg4gxx7s5.1w5tjkkjzz28c$.dlg@40tude.net>
    <s...@p...org>

    Dnia 18 Jan 2008 15:58:49 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Nie ma związku z tematem.

    dokladnie, tak jak Twoj wywod

    > Angielski w pracy programisty to podstawowy język. Najbardziej
    > wartościowe publikacje są po angielsku. Edytory są po angielsku.
    > Manuale (_aktualne_) są po angielsku. Terminologia jest w większości
    > zapożyczona z angielskiego. Komunikaty błędów generowane przez kompilator
    > są w generowane w języku angielskim. Nie mówiąc już o tym, że do dobrych
    > publikacji pisanych i nowinek dostajesz dostęp dopiero po paru miesiącach
    > (bo zanim ktoś to przetłumaczy to miną już wieki).

    sorry, ale co to ma wspolnego z "plynnym angielskim"? Aby obslugiwac
    program po angielsku, rozumiec nazwy funkcji, odczytywac bledy, czy czytac
    tutoriale nie jest potrzebna znajomosc jezyka tylko kilkuset slowek, ktore
    zna kazdy kto ma troche dluzej komputer. Szczegolnie Ci ktorzy maja go
    jescze od czasow kiedy nie bylo niczego po polsku (sam kiedys
    przetlumaczylem Sim City na Amige)

    > Programowanie w dynamicznych językach (a wymieniłeś PHP i Javę) to nie
    > jest znajomość składni, ale poruszanie się po bibliotekach i dodatkach
    > jakie te języki oferują.
    >
    > Nawet jak się znajdzie jakiś rodzynek który angielskiego nie zna, to
    > mimo wszystko pracodawcy mają prawo oczekiwać, że będziesz w stanie ten
    > angielski znać. Więc ogłoszenie które wrzuciłeś nie jest jakoś
    > specjalnie wymagające, czy dziwne.

    ale jesli mam znac plynnie angielski to po co maialbym pracowac za 1-1,5
    tys miesiecznie?