PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-19 15:51:27
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-01-19, the_foe <t...@W...pl> wrote:

    [...]

    > no ale juz wchodzimy w absurd. Skoro zatrudnioasz programiste, to takiego
    > co umie programowac a nie co umie konwersowac po angielsku o prozie
    > Conrada. Skoro sie nauczyl programowac to takze stworzy wymagany kod,
    > aplikacje.

    Ale to jest powiązane. DOBRY programista ZNA język angielski. [1]
    Więc jak się nauczył programować, to język zna. Jak się nie nauczył,
    a wyczytał z książki, potem "nauczył" się paru regułek "na pałę" [2],
    to wykłada się na podstawowych problemach innych niż opisane w książce.
    A Ty jak chcesz przyjąć programistę, to go nie pytasz czy jest dobry,
    tylko weryfikujesz listę jego umiejętności, względem potrzeb we własnej
    firmie.

    [1] Dopóki go nie pozna w stopniu właściwym dla informatyków to IMHO jest
    to raczej programista początkujący.
    [2] A paru takich "programistów" to też już widziałem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl