PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-18 20:27:03
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-01-18, the_foe <t...@W...pl> wrote:

    [...]

    > sorry, ale co to ma wspolnego z "plynnym angielskim"? Aby obslugiwac
    > program po angielsku, rozumiec nazwy funkcji, odczytywac bledy, czy czytac
    > tutoriale nie jest potrzebna znajomosc jezyka tylko kilkuset slowek, ktore
    > zna kazdy kto ma troche dluzej komputer. Szczegolnie Ci ktorzy maja go
    > jescze od czasow kiedy nie bylo niczego po polsku (sam kiedys
    > przetlumaczylem Sim City na Amige)

    Czekaj. O tamtym ogłoszeniu się wypowiedziałem:
    programista-wdrożeniowiec. To jest taka osoba, która ma kontakt z
    klientem. Ty zacząłeś potem nawijać, że angielski programiście
    _w ogóle_ nie jest potrzebny, bo jest dokumentacja w języku polskim.

    Bo np. nie umiesz negocjować stawek.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl